21 Aralık 2008 Pazar

Yapabilirsen eğer sonsuza dek sev beni!

Ayyyy blog noldu biliyorsun mu :O DEV vardı yaa hani benim DEVim :D onunla konuştuk bu aksam msnden! biliyorum çok şaşırdın ama cidden yaa nasıl oldu bilmiyorum slm verdi oha oldum ağzım 1 metre acik kaldı! :O neyse iste öle konuşmaya başladık falan benden ıssız adamın soundtracklarini istedi 'eğer sende varsa bana atar mısın' dedi! Bunu neden sorduğunu anlamadım çünkü tüm soundtracklarinin bende olduğunu biliyordu. Büyük ihtimalle konuşmak için bir bahaneydi işte neyse böyle konuşmaya başladık, benim daha çok aşkım depreşiyor onunla konuştukça ama gerçekten öyle yani...Sonra ben iletime yazdım ki:"Adem-havva, kerem-aslı gerçekten zormuş!" sonra oda hemen iletisini değiştirdi ve "Yapabilirsen eğer sonsuza dek sev beni!" yazdı. Bendeki tam bir mallık,bunu kendi üstüme alınmadım ve o sırada ona bir şarkı atmak üzereydim ki "vazgeçtim" dedim. Atacağım şarkı benimle ilgiliydi soundtrack falan değildi yani Soner Arıca-Sen giderken atcaktım ama o iletiyi üstüme alınmadığım için "gerek yok artık hoşça kal" yazdım çıktım! Aptallık bu ya! =( Neyse o msndeyken ben daha fazla dayanamadım ve tekrar girdim msn'e. :D Banane ama napiim dayanamıyorum :D Sonra daha girer girmez bana yazmış ki: "Peki hanım efendi, öyle olsun! Momenti naptın bakalım noldu, moment fos tabi! Yapamıyorsun hiç çalışma saatide almıyorsun!" yazmış şaşırdım doğrusu! (Ben fizikzedeyim birazda blog kusura bakma momentten bişey anlamıyorum:$) Bana resmen 3 ay sonra ancak bu kadar samimi ve rahat konuşuyor! Ben Dev'den ders istemiştim baya zaman önce bana fizik anlatsın diye, maşallah çocukta bir fizik var, kahretsin! Onda olan fizigin üçte birine sahip olsam yeterdi yani ama yok işte naparsın =( Sonra ona dedim işte bişeyler "yok seni rahatsız etmekten korktum o yüzden söyleyemedim ihtiyacım olmadığından değil yani falan filan" öyle konuşmaya başladık... Sonra o iletinin bana olduğunu anladım sözleriyle çaktırdı biraz! Baskasına sanmıştım, bana olduğunu duyunca mutlu oldum iyi bir sözde değil gerci hani yapabilirsen eğer beni sonsuza dek sev demiş! :S Hala seviyorum bu çocuğu, görüyorsun şu konuşmadan bile umutlanıyorum, deli gibi seviyorum onu sonsuza dekte severim hiç sorun olmaz benim için! =( O da beni sevsin blog dua et benim için! Ben onun için çok özelmişim,değerliymişim, beni üzmekten çok korkuyormuş! Ama birinin ona anlatması lazım "Ben onunla mutluydum ve beni bıraktığı günden beri yaşadığımı bile hissetmiyorum! Kalpsizin tekiyim zaten kimsenin teklifini kabul etmediğim için :( Kalbim bende evet ama bana ait değil orda koca bir DEV uyumakta!" Blog DEVime kavuşmak istiyorum artık, yardım et bana...=(((

1 yorum:

  1. canım benim
    bitane bende var öle böcük
    tayini çıktı da gitti işte
    ama ben valla rahat durm niyetinde değilim.
    sen misin çekip giden sevsemde
    cıkarım abii
    onlar da öle yapmıo mu zaten
    sal yavrucum salll
    benim bidanemm
    hayat devam ediyor.
    bakk
    :)))
    sevme zor zanaat yazmış benimkide
    bu akşam msn ni
    bi de beni düşün
    ne hallerdeyim.
    ama bi yandan diğer sevgili adayıyla
    kırıştırıyorum o ayrı
    ama böcük bunların hepsini hak etti
    boşverr
    kuzuuu

    YanıtlaSil