5 Şubat 2009 Perşembe

o5.o2.o8 ) : )

lağnn bilogg cok dertliydim bugün coook :( bugün eger DEVle cikiyor olsaydik tam 1 yıl olcaktı :( ve biliorsun ki malesef ckmioruz ... :( gecen sene ne kadar güseldi bugün ben onunla beraberdim .. ilk ilişkimdi ve ilk ilişkime bugn adım atmistim :( ne kadar güseldi bir okadar eglenceliydi benm icin :(
Ben gecen sene bu zamanları özledim gercekten özledim,hayatima girdigin günü, tüm güzel-çirkin herşeyi özledim,yanımda olmasını, sevgisini,kızgınlıklarını,ruhunu ve tüm güselliklerini özledim bilogg herseyini özledim .. ama dün aksam tam 12 de bana yazmıs ki: gecen sene bugünlerde beni gercekten cok seviormustu ama bu sene hersey farklıymıs, aradigi kisi ben degilmisim fln filan :( birsürü sey dedi bende gururlu dawrancam ya iyi sen blrsin benim icin bugn hersey btti dedim :( agzim böyle söylüyor ama kalbime laf anlatamıyorum .. bu kalbi söküp atasım war icim sızlıyor bilog içim :( içim acıyor,kalbim,bedenim her yanım sızlıyor haddinden fazla ....... Gecen sene bugün basladi ve bu sene bugün tamamen bitti ayrildigimz tam 6 ay oluyor bugün .. Ve o benden sonra eski sevgilisiyle cıktı 2 ay gibi ve ayrıldı ama bn kmseyle cıkamıyorumda unutulmayan olarak kazıncak galiba ömrüme :((

1 yorum: