13 Ekim 2009 Salı

ÖSYMce Bir Yerlere Gelememiş Ezik-Çalışkan İnsan Modu!

Eveeet sevgili boktan günlük, bildigin üzere seninle bu aralr pek içli dışlı değiliz. cünküüü bliorsun ki bn ösym'ce bir yere yerlstirilemedim ve sinawlara bastan hazirlaniorm huh. Bu sefer savunun uleyn ben geliyorum modundayim. Duydugum bilgilere göre hukuk sözele geçmiş. Eger gercekten bu duyumlarım dogruysa 2010 össde marmara-hukuk istiyorum. (H) Gecmeycksede adam akıllı acıklasınlar lögn, boşuna ümitlendirmesinler insancagizlri (beni). Ve de ayrica resim icin yetenek sinavlarinada hazirlaniorum baktim hukuk gecmedi sözele puanda biraz düsük geldi dogru yetenekten bir yerlere gelmeye calisiciiimm. Yoksa böyle calis calis bi yere varamiciim artik. Bu sene ama baya kastim. Yine olmazsa intihar ederim ki hiç olmycak diye birşey gecirmiyorum aklimdan, zaten sevmedigim matla bile baya icli disli olduk. Duy lan beni yerlestir artik yoksa ben münasip biryerlere gömücem seni!
P.S: Kesinlikle tehdit içeriklidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder