21 Ağustos 2009 Cuma

Facebook Senden Değerli Değildi ..

Offf çok moralim bozuk bloqcum. :( Devle herşey baslycak gibiydi tkrar sanki herşey cok güzeldi. Ve yine bitti yine aci cekiyorum. O bna inanmiyor. Tüm kavgamizin nedeni Facebook. Neden o kadar arkadasim warmis fln 330 arkadasim var onunda bnden farkli deqil yani. Tanidiklarimi bile sildim düsün yni. Benim onun icin ypmycaqim hicbise yok ama o bunu anlamak istemyr. Noldu ki elimde hicbise kalmadi . O da gitti. Ama o bunları hic bilmiyor onun olmadigi zamanlarda o insanlar hep benm ynmdaydilar. Ben o zamanlardada onun icin agliyordum, bana cektirdigi acilar icin. Simdi beni ylniz birakti gtti. Onlarida götürdü yaninda bu sefer. Facebook'un bu kadar dert olacagini bilemedim. Kapatmak istiyorum. Sirf o var diye kapatmiyorum baska hicbirsey deqil. Ben onu görebileyim diye acik duruyor. Bunda anlasilmycak ne var. Bogazimda dügümlendi hersey. Kalakaldim. Sevmiyor ki bu kadar kolay bitirebiliyor herşeyi kücücük bir sebepten dolayi. Ne ypcagimi sasirdim. Evet, gercekten agzimla kus tutsam "bu kusun kanadi neden beyaz deqil" diye sorcak. Bloq sen bliyorsun beni en cok. Kimi gecirdim onun yerine ben, kim gelebildi ? Kimi sevdim o kadar. Karistir bu bloqu "DEV" adinin gecmedigi biryer söyle bna. Bunun icin mi bu kdar aci cektim bunca zaman. Bunun icin mi bu kadar bekledim. Hala seviyorum ama unutamadim. Hala benimle sevgisi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder