17 Ağustos 2009 Pazartesi

Sudan korktugu icin yazin gelmesini istemeyen insan modeli! :P

Blogcuum kafami dinlemek ve yerlestirilemedigimi gördükten sonra sakinlesmek icin 1-2 günlügüne biryerlere kactim. Ordanda arkadaslar edindim biraz ama şöyle birşeyim vardir. Ben sudan korkan biriyim. 5 yil öncesine kadar sudan ckmazdim ama 5 yil önce gördügüm bir tedaviden sonra denizden ve havuzdan uzaklastirilinca insan dogal olarak korkuyor. Ama bu neden insanlara bu kadar komik geliyor?. Bunu anlayamiyorum. Ben sudan korkuyorum efendim napiim yani. Denizin yada havuzun karsisina gecer sabahtan aksama kadar güneslenirim, belki biraz ayaklarimi sokarm ama kesinlikle daha ileriye gidemem. Olmayinca olmuyor. Yüzme bilmedigimden falnda degil bu hani 5 yil önce gayette iyi yüzüyordum ama simdilerde hic denemedim. Bu yüzden milletin alay konusu oldum valla ne yalan söyleyim. Sudan korkmak ayip bisey mi cözemedim ama millet alay ediyor diyede korkumla burun buruna gelemem. İsteyen istedigi kadar gülsün ben böyleyim ne yapayim yani :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder