12 Ağustos 2009 Çarşamba

Sonuç:Bir yükseköğretim programına yerleşemedi.

Elimden geleni yaptım hatta elimden gelenin daha fazlasını yaptıgıma inanıyorum ama sonuc bu. Degismeyen tek sey. Sanki kötü bir kabus. Sabahtan beri sakinlestiricilerle uyumam saglandı ama nereye kadar uyucam? Uyuyunca düzelicekse uyurm tbikide ama simdi baktim yine ayni .. Bunu hakettigimi düsünmüyorum. ÖSYM'ye ulasabilecegim bir telefon numarası bir e-mail hatta bir adres aradım bulamadım. Ama bu sonuc imkansızdı. Bir yere yerlesiyordum o puanla kesin yerlesiyordum hemde. Özellikle Uludağ Üniversitesi kesin oluyordu ama olmadı. Sansima küstüm artik. Hersey bitmis gibi hissediyorum. Öyle büyük bir acı oturdu ki gögsüme gitmek bilmiyor. Hicbirsey gibi degil bu. Emegimin karsiligini beklemistim hep böyle demezler miydi ? "Sen calis, emeginin karsiligini alacaksin" diye. Olmadı, yine emegimin karsiligini göremedim. Ben nerde yanlis yapiyorum. ??
Ve en önemlisi bugün annemin dogum günüydü. Ona en iyi hediyeyi vermeyi amaclamistim. Cünkü o bunu benden daha cok istiyordu. Ama olmadı. Özür dilerim anne gercekten cok özür dilerim. Bende senin kadar umutluydum. Olcakti, biliyoruz ama burasi türkiye olmuyor iste biryerlerde birseyler torpille yürütülürken benim istegim agir geliyor bu ülkeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder