25 Nisan 2009 Cumartesi

Bir Kere Mutlu Olalım Ve Sonsuzlukla Noktalayalım ..

3 gündür hiç rahatsız etmedim onu ama bana bir açıklama yapması gerekirdi diye düşünüyorum. Hayır yani var mı böyle ortadan kaybolup gitmek.. İnsan biraz kendini suçlu hissetmez mi ? Ben ne yaptım ki ona bana bunları yapacak?!. Olmaması gerekirdi diye düşünüyorum. Tamam sonuçta o ben değil bende o değilim. Düşünce tarzlarımız uyuşmuyor olabilir. Ama illa ki bir ilişki biterken bir açıklama gelir bitiren taraftan. Nasıl bir anlayıştır ki ondaki, niçin kaçmayı tercih etti? Aklımda böyle binlerce soru var .. Kendimi kötü hissediyorum. Bir aşkın yaraları geçmeden ikinci aşkın darbesi ağır oldu. Bir yerde yanlış yapıyorum ve o yanlışı bulamadığım sürece sonsuza dek böyle yaşamaya alışmam gerek. Çok fazla değer mi veriyorum ? Suçum bu mu yani ? Çok mu seviyorum, çok mu kapılıyorum, hemen inanıyor muyum, karşımdakine çok fazla mı güveniyorum? Kusura bakmayın ama saflığımın sınır çizgisini aştım, aptallığımın son noktasına geldim ve hala akıllanmadım. Güven olmuyor işte kimseye neden hala inanacak güvenecek birilerini arıyorum ki?. Kendime bu konuda milyonlarca sözüm varken bile haddimi aşıyorum. Akıllan artık kızım sana senden başka dost yok, sana senden başka değer veren insan yok. Ama sen başkasına kendine verdiğin değerden daha fazla değer biçersin o ayrı onada hiç şüphem yok!. Her defasında böyle olmamalıydı demekten bıktım yada biliyorum böyle olacağını demekten. Bile bile nereye gidiyorum neye ulaşmaya çalışıyorum.? Bilerek kendimi acıtmaktan, kanatmaktan zevk mi alıyorum? Hayır tanrım, artık isyanlarım beni aştı, neden ben ?. Bir tek oyuncak niyetinde ben mi varım kulların arasında? Bir kere mutlu olmayı hak etmiyor muyum sence ?!.. Artık gördüğüm aşklara o kadar özeniyorum ki belki diye bir umutla yaşıyorum. Pek olabileceğini sanmıyorum. Sevdiklerim beni sevmiyor, beni sevenleride ben sevemiyorum. Hiçbir şeye inancım kalmadı .. Ne aşka, ne de sabah akşam mutluluk için ettiğim dualara .. Böyle olmasını hiç istemezdik belki ama artık hiç gücüm yokken bunlarıda kaldıramam ki ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder