1 Nisan 2009 Çarşamba

Niye-neden-niçin?!!!

Lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun lanet olsun.
Blog cok üzgünüm resmen ağzıma etti allahın devi . . Çıktığı varmıs hani dha önceki postlarda bahsettigim gıcık kız vardı ya onunla çıkıyor aptal ... bugn kantine bir çıktım bizim bunlar elele gözgöze g-ö-t gibi apışıp kaldım orda :( Hayatımın içine etti be orda etti . baktım baktım daldım orda öyle düşündümde geçen sene bu zamanlarda bana böyle bakıyordu bakışları aynı bana baktığı gibi dedim kötü oldum be bilog koydu be bildigin koydu. parçalandım yıkıldım, parçalarımı topladım sonra kendim, bir an toplamaya calistim kendimi toplayabildigim kadar topladım kaçarcasına gittim kantinden, uzaklaştım ordan. Nefesim daraldı kendime gelemedim hala aynıyım yahu .. Ne yaptım ben sana bu kadar büyük, niye bana bunları yapıyorsun allahın belası niye-neden-niçin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder