23 Nisan 2009 Perşembe

Yeni Bir Aşkın Yelkenleride Suya Düştü..


Bahtsızım ben bilok bahtsızım. Sana anlatacak milyon şeyim var .. 19 Nisandan başlıyorum o yüzden biraz uzun olabilir, dinlmek zorunda değilsin ama ben anlatmk zorundayım! 19 Nisanda ben herkese "napiosun canm" yazan bir toplu msj yolladım can sıkıntısına .. Sonra sıra geçen seneki dershanemden sınıf arkadaşım olan bir çocuğa geldi. Atsam mı atmasam mı kararsız kaldım. Cünkü geçen sene ben ondan baya yüksek dozda hoşlanıyordum. Ve msjı onada yolladım. Anında msj geldim "aa iyiyim canm sen nasılsın şaşırdım birden msjını görünce" fln yazms. Sonra biz bnunla iyi bir şekilde konuşmaya başladık. Herşey böyle çok güzel gidiyor ki kahretsin puşt üni okumak icin başka şehirde .. Neyse geçen sene bnm ondan hoşlandığımı biliyordu herhal bu insan [yani bilmeli her dershane cıkısında peşine takılıyordum:p] Bana böyle değişik değişik bişeyler söyledi .. Üni için İzmir'i tercih etmeliymişim ona arkadaş olmalıymışım falan .. Sonra dershaneden bir tek ben hafızasında kalmışım vs. . Bunlar iyi sözcüklerdi hoşuma gitti biz bu çocukla çıkmaya başladık ama ne çıkma çocuk bana 6 saat uzaklıkta olan bir şehirde okuyor.. 20 mayısı bekliyordum ben kuzu kuzu gelcek görüscez diye..Çocukla herşey iyi hoş güzel güzel gidiyordu ama taaa ki bugüne kadar .. Abi sabah msj attım günaydın yazdım baktim bişey yazmadı, aradım açmadı. Bi dhada bişey yazmadım baktım sonra hala bişey yok bundan öldün galiba bu sefer dedim. Cünkü genelde msj atmadıgı zamanlar hep uyuyakalıyordu. Yine bişey yazmadı puşt. Bende bir daha hiçbişey yazmadım.. Stres atmak icin çıktım çarşıya gezdim alışveriş ypatım falan telimide bilerek evde bıraktım. Geldigimde msjları görünce mutlu olayım diye.. Ama geldim yine bişey yoktu. Dahada sinir oldum ve spora gittim 8 gibi eve geldim yine bişey yoktu oğlum delirdim yaa bu inek arabasi bana bişey yazmıyor.. Ben ne bahtsız bedeviyim yaa .. Bir insanda beni can-ı gönülden sevsin sarmalasın nolar ki .. İlgi göstermeyince bu puştlar senin tepene çıkıyor gösterincede göt gibi bırakıp gidiyorlar. Bu mu yani bu mu, bu mudur?! :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder