14 Nisan 2009 Salı

Bir Kalpte İki Kalp Nasıl Yaşanır ?..

Bu gerizekalı aptal DEv var yaa hayatım, kızla tekrar barışmış! Ben onun kadar yüzsüzünü şerefsizini ömrüm hayatım boyunca görmedim ve bir dhada görmem diye düşünüyorum şahsen. Bu aptal insan bugün dershanenin terasında kızla gayet samimi bir sekilde takılıyordu. Tabii ben görünce sinirlendim ama sinirlenmemek elde mi yahu! Çocuk beni arıyor şu yaptıklarının zıttını söylüyor ve karşımda gayette mutluluk pozu veriyor. Ben hayatımda böyle bişey görmedim. Neyse bende koşaraktan indim kütüphaneye oturdum ders calisiyordum bir baktım bunlarda geldiler yine ayni pozdalar. Yaa kardeşim nispet olsun diye mi yapiyorsun gözüme gözüme sokmak icin mi bütün bunlar? Tamam gördüm bir defol git! Ben sinirlenince kendime hakim olamıyorum orda onu rezil etmek istemiştim. "Her ayrılıgını bilmek zorunda mıyım kardeşim git arama bir dha ki kavganızdada bni" gibi bişey söyleyp beni aradıgını kızada duyurmk istemiştim ama yapamadım .. Arkadaşlarım engel oldular, gercekten kendimide onun gibi rezil duruma düsürmek istemedim. Sonra o sinirle dershaneden çıktım ve kuaföre gittim. Hiç aklımda saç kestirmek falan yoktu ama kestirdim malesef. Belime kadar olan saçlar bir anda omuzlarda son buldu. Üzüldüm mü ? Birazcık ama değişiklik olmalı artık. Tam kuaförün kapısından çıkarken bir baktım: bizim tayfa... :) Burger King'e gidelim diye tutturdu bunlar ve çıktık Burger'a gittik. Bkoollarımızı aldık üst kata çıktık ve ŞOK! (Bir süre önce beni seven bir çocuk vardı ben bu çocukla 2 hafta fln çıkıp ayrılmıştım o zaman biloqcum sen yoktun anlatmayışım bu nedendendir.Onun lakabıda golden olsun. :D) Neyse işte bir baktım GOLDEN. Zaten bu burger'a ne zamn gitsem milyon tane tanıdık çıkıyor o yüzden pek sevdigim bir yer oldugu söylenemez. Golden ve tayfası ordaydı aynı zamanda bu Golden ve tayfasi birinci dönem bizim dershanedeydile sonra ayrıldılar. zaten bu dershane dedigim yerde artık dershanelikten çıktı dallasa dönüştü yahu. Golden'ın kankası benimde yakın bir arkadasim oluyor. O direk bizim masaya geldi zaten arkasındanda golden geldi birde yanlarında bir cocuk vardı onun adıda kıvırcık olsun. Kıvırcık bizim sınıfta bu arada. ve beni seviyr. anlamadıgım bişey war, goldenda kıvırcıkta beni seviyor ne iş? Bunlar yakın arkadaş değiler mi?! Saçma işte yada akıllarınca kafa geçiyorlar .. Neyse bir sürede bunlarla takıldık orda ama goldenın sürekli gözleri bendeydi hatta arkadaşım şakaya vurup dalga bile geçti onunla bu konuda. :) Sonra onlar kalktılar bilardo oynycaklarmış!Ben severim bilardo oynamayı ama gitmedim onların ortamı pis. Bizim tayfa gelseydi giderdim ama sevmiyormus hanfendüler ve beyfendüler. Şaşırdım doğrusu. Onlar kalktıktan bir süre sonra bizde kalktık ve istikamet tekrar dershaneydi.. Ayaklarım her ne kadar geri geri gitsede yinede oraya gidlcekti. Sonuçta dersim baslycakti ve gittim. Ama yine aynı pozisyondalardı ve ben bu görüntüden gayette sıkılmıştım ve birden ağlamaya başladım. Sinirlerime hakim olamadım bilok kızma .. Canım acıdı, haklıyım ama ona değmiceginide biliyorum. Biyoloji hocası bunu biliyordu ve onunla konustum bir süre .. Aradığını falan söyledim işte .. Buraya yazdklarımın hepsini söyledim. DEVle konuşcakmış .. Konuşsun yaa yeter artık benide aramasın her kavgasında onu çekecek insan değilm ki ben. Nispet degilde yaptığı nedir, sorarım sana ?? Nasıl bir yüzsüzlüktür, Nasıl bir şerefsizlktir bu ?? .. Hiç beklemedığım davranışlardı ondan ama artık gözümde hiç bir değeri yok. Ama ne kadar aptalmışım ki gözümde onu ne kadar büyütmüşüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder